Skip to content

RapidSession 22 november – Deliverability!

november 30, 2007

Alweer de derde RapidSession van dit najaar. Het onderwerp was ditmaal deliverability, het verhaal na de verzendknop. Aanwezig waren online marketeers van onder andere Postbank, ING, TomTom, Marktplaats, VVAA, Orange en Office Depot. Bedankt voor jullie komst! Dennis, Kim en Bart van RapidSugar hebben dit toch technische onderdeel van e-mail marketing geprobeerd op te delen in begrijpbare stukken. Het werd duidelijk dat er nog veel vragen en onduidelijkheden zijn rondom deliverability, maar ook dat het een hot onderwerp is. Ook voor 2008 staat dit onderwerp hoog op de agenda, dus later meer hierover op RapidStage.

Kijk ook naar de RapidSession over Succesvol Verleiden.

Bekijk de presentatie

2 reacties leave one →
  1. Lens-FitzGerald permalink
    november 30, 2007 4:21 pm

    Toffe preso bart! Leuk dat we een blog nodig hebben om dit van elkaar te zien!

Trackbacks

  1. RapidSession 29 november - De balans tussen branding en conversie « Live on RapidStage!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: