Skip to content

RapidSession 29 november – De balans tussen branding en conversie

december 7, 2007

Alweer de laatste RapidSession van dit jaar, georganiseerd door Chiel, Bas en Byanka van RapidSugar. Uitgangspunt van het rondetafelgesprek was dit keer de balans tussen branding en conversie in je e-mailing.

Het was volle bak met o.a. marketeers van onder andere Telegraaf Media Groep, AS Watson (o.a. van Kruidvat), MWG, Marktplaats, Nationale-Apotheek.nl, VVAA en Diabetesfonds.

Aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden ontstond er een discussie waarin ervaring, kennis en persoonlijke voorkeur werden gedeeld. En de e-mailings die de deelnemers zelf versturen werden bekeken en beoordeeld.

Conclusie van deze sessie is dat er niet één standaard is voor effectief e-maildesign. Succes bepaal je zelf! Hoe:

  • Manage de verwachtingen van de ontvanger,
  • bepaal wat succes is en,
  • maak het meetbaar.

En ten slotte blijf leren van je e-mailing.

Wij vonden het leuk, leerzaam en voor herhaling vatbaar!

De presentatie van de RapidSession

Kijk ook naar de RapidSessions over Succesvol Verleiden & Deliverability

No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: