Skip to content

Twitter is dood! Leve Twitter!

februari 6, 2008

Twitter Smurf

Nu wilde ik een leuk persoonlijk stukje schrijven over mijn twitter ervaring, maar toen ik de presentatie van Erwin Blom las die hij gaf tijdens de Ipan van
5 Februari dacht ik: dit is het en ik kan het niet beter beschrijven.

Dus wederom gaat het hier in korte tijd over uber twitteraar @erwblo.

Als extra toevoeging nog even een gevoels kwestie. Ik krijg bij Twitteren het zelfde gevoel als jaren geleden, zo rond 1992, toen ik op slinkse wijzen in de UB van de UvA via Telnet uren zat te IRC’en in de Digitale Stad. Het was nieuw, er was contact en het was spannend.

Door: Bart Wolff / @sendepause

One Comment leave one →
  1. februari 6, 2008 9:09 am

    Mooi beschreven gevoel. Ik herken het. Ik zat dan niet op IRC, maar wel in de magische wereld van de VPRO-chatbox en de Digitale Stad. Het had toendertijd ook iets van ‘spannend’ en ‘pionieren’.

    Met Twitter weet je ergens nog niet wat het nu precies is en wat de echte toegevoegde waarde is, maar het gevoel is er wel.

    De presentatie van @erwblo omschrijft dat ook mooi.

Geef een reactie

