Skip to content

SushiSession nr5 – over Merkverleiding en 23+1!

mei 21, 2008

Weer een goede SushiSession! Dit keer 2 boeiende sprekers
van de BR~ND Positioneringsgroep, Kim Cramer en Alexander Koene.

Onderwerp: hoe merken ons weten te verleiden, door te appeleren aan de voor ons relevante menselijke belangen.

Het was even goed om stil te staan bij wat een merk nu eigenlijk is: een associatief netwerk van herkenningen, gevoelens, waarden en zoveel meer…

Wat zagen wij? Een merk wordt ook online gemaakt, door ook via kanalen als e-mail en het web een gedrag (interactie, design, communicatie) te vertonen wat aansluit bij de menselijke belangen waarmee het merk zich verbindt of wil verbinden…

Kim en Alexander lieten in de sessie zien hoe ze de menselijke belangen in een 23+1 model hebben opgesplitst. Om als fundament te dienen voor een Merkverleidings-analyse, en zo als merk consistent en onderscheidend over te komen in elke vorm van contact en interactie….

Veel nieuwe inzichten! We danken Kim en Alexander voor een boeiende, inspirerende avond!

No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: