Skip to content

SushiSessie#9 – Oranje knoppen doen het beter!

oktober 15, 2008

Het was interessant gisteravond. Dankzij een leuke en vooral prettig interactieve sessie met Geert-Jan Smits van Jungle Rating, over (Web) Usability.

Zo hebben we gezien dat oranje de beste kleur is voor call-for-action knoppen, dat video en andere rijke middelen – mits goed toegepast – de usability van sites aanzienlijk verhogen en dat ‘user-ratings’ absoluut het verschil maken…

Goede sessie, dank Geert-Jan!

Een (wilde gefilmde) sfeerimpressie:

No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: