Skip to content

Email marketing en deliverability: een interview met Reputy

januari 28, 2010

ReputyVolgens Forrester Research zullen direct marketeers tegen 2014 144 miljoen USD besteden aan e-mails die nooit hun doel zullen bereiken.

Deliverability, zeg maar er voor zorgen dat e-mails goed en wel in de inbox van de ontvanger komen, is dan ook een zeer grote uitdaging voor e-mail marketeers, ondermeer op het vlak van de filters van de ISP’s en anti-spam leveranciers, de interactie met e-mails en de toename van het aantal verzonden e-mails. In een interview met Casper Schoute van Reputy, worden de belangrijkste weetjes en evoluties op een rijtje gezet. En er blijkt nogal wat te veranderen.

Lees hier het volledige, Engelstalige, interview.

No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: